Cashflow kvadrant

Cashflow kvadrant představuje rozdělení lidí na čtyři kategorie neboli vrstvy. Je jen na každém z nás, kam bude spadat a která vrstva se mu zdá pro něj nejlepší.
 svobodný člověk

Chudí

Vrstvu chudých také můžeme znát pod označením zaměstnanci, protože druhů cashflow kvadrantů je samozřejmě víc. Princip, ale zůstává vždy stejný. Toto je typ lidí, kteří jsou na tom se svojí finanční situací tak, že mají většinou větší náklady, nežli výdaje a tedy se často topí v dluzích. Žijí od výplaty k výplatě a často výplatu z aktuálního měsíce vynaloží na splacení závazků z minulého. Tito lidé se nacházejí v začarovaném kruhu, ze kterého se obtížně hledá cesta ven.
 

Střední třída

Střední třída je asi nejpočetnější ze všech. Jsou to lidé, které má každý kolem sebe. Mohou to být úspěšní doktoři, právníci, manažeři nebo běžní dělníci a úředníci. Jsou to lidé s pevnou pracovní dobou a stálým platem. V tomto by asi málokdo hledal něco špatného. Přece jenom je to cíl už od základní školy. Najít si jistou a dobrou práci se společenským statusem. Problém ale tkví v tom, že tito lidé se sice posouvají v kariéře, ale jejich příjmy vždy budou závislé na čase, který práci obětují a málokdy dosáhnou finanční a časové svobody, jak by si často představovali. Těmto lidem často nezbývá čas na rodinu a přátele a vystačí si klasicky s jednou větší dovolenou za rok. Ale tak je to přeci normální. Nebo ne?
 úspěšný muž

Podnikatelé

Supina lidí, co vlastní různé firmy, patenty, internetové obchody a další. Toto jsou lidé, kteří se v životě snaží vybudovat něco, co časem bude fungovat i bez jejich přítomnosti. Budují věci, které jsou předatelné nebo lehce naučitelné pro jejich nástupce a obejdou se bez jejich neustálého dozoru. Cíl těchto lidí je vybudovat si pasivní příjem a věnovat se v životu věcem, které ho naplňují, dále rozvíjí a baví.
 

Investoři

Zde najdeme procentuálně malou část světového obyvatelstva. Jsou to lidé, kteří už v životě vybudovali prostředky, díky nimž mají pasivní příjem a svoje bohatství zvyšují pouze dobrými investicemi. Jejich peníze často tvoří další peníze, a to téměř bez jakéhokoliv jejich úsilí. Tato fáze je cíl většiny lidí ze skupiny podnikatelů.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup
Pages:
Edit